Saknar!!!!

Har varit vid pappa en sväng nu i kväll, träffa han och hans sambo, deras kompisar/vänner arne och kärstin. Dom är ju bara för trevliga och roliga =)
Käkade 3 rätters middag, mm gott =)

Nu sitter jag och kikar på stjärnor på is, haha..

Nu saknar jag emma och emil som bor i östersund sen ett x antal år sen, mina barndomskompisar. Vill att dom ska flytta hit igen så vi kan umgås som förr. Dock vet jag att Emma kommer aldrig göra de men jag hoppas och tror at emil kommer de iaf.

Sen saknar jag Zara om melis, har inte träffat dom på jätte länge!=(
Inte linda heller som har varit på aiya napa och jobbat sen före sommaren =(

Åh, va jag saknar er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är världens bästa vän , de hoppas ja du nu fattar o förstår!

2008-10-11 @ 23:31:50
URL: http://ploom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test