De funkar, wiii =)

Wow, de funkade. Va på tiden tycker jag men de är bra jäkla segt vill jag lova!

Idag har vi hälsat på syrran/moster, när nicla kom hem följde han med hem till mamma och där fikade vi som jag skrev i tidigare inlägg. Syrran och jens följde också med för jens skulle lämna lite bildelar till min morbror.
Innan vi åkte hem passade vi på att åka till Ronny och Jenny så han fick kika på min dator och han rensade ur en hel del skit som inte skulle vara där, dock inge virus för de hade jag inge som tur va.
Sen blev de bara att åka hem och lägga lillherrn som va så trött. Vi kikade på götakanal 2 men den har jag ju sett förut, lite rolig iaf och i brist på annat får man göra de bästa av situationen =)

Nu sitter jag iaf här, kunde inte sova. Tänkte att då kan jag lika gärna prova om datorn blev nå bättre och vist, lite blev den men är de så att den krånglar och blir segare igen så skulle han ta en närmare titt på den och kolla ifall han hittade nå mer, idag blev de bara en snabbkoll såpass att jag kan använda den.

Hm, i morgon då?
Då ska vi nog hem till syrran och jens och göra knäck. Hon frågade tidigare i veckan så de kanske vi ska ta i morgon.  Får göra några utan nötter iaf då jag är allergisk mot dom små rackarna, inge vidare kul eller skönt när man får stora kliande utslag över hela kroppen och halsen sväller igen så man inte kan andas. Ne usch, sånt klarar jag mej ifrån!

Sen måste jag verkligen säga att de är tur att jag har niclas, han är för go på alla sätt och vis den killen!
Saknar verkligen dom jag trodde va mina kompisar ibland, man känner sej så fruktansvärt bortglömt. Nu säger jag inte att jag är så mycke bättre själv på att höra av sej och så men de är tråkigt tycker jag! Synd men sant, man märker verkligen vilka som är ens bästa vänner nr man får barn. Dom riktiga vännerna består medans dom ytligga tynar bort.
Kanske blir de ändring när dom själva får barn, va vet jag...

Usch va jag tjålar men snart är de jul också och sen nyår! Tiden har gått för fort, speciellt december. Vet inte vart vi har gjort av tiden och ingen julkänsla blir de nu heller när snön töar bort. Jag vill ju ha snö så att de är vitt ute och speciellt nu när de snart är jul. Jag vill INTE ha en grön jul! Tyvär får vi nog inte bestämma så mycke om vi får en vit eller grön jul för de är ju ingenting vi kan göra något åt såvidare vi inte åker till nå ställe, typ norrland där dom har lite snö. Vi får nog nöja oss med de vi får helt enkelt, tråkigt men sant. Ska iaf bli så mysigt att få fira jul med min älskade underbara son! Ser iaf fram emot de och all god julmat och allt godis och fika som hör julen till. Bör nog hålla igen igentligen men va 17. de är jul en gång om året så då får de väl vara undantag då. haha.. Jag är för slö för å börja träna också och sen lär jag ju ha barnvakt och de blir en massa krångel så de får väl när allt sånt har löst sej senare. Just nu har jag ingen som hellst motivation till de så då är de ingen idé heller..

På nyår ska jag iaf till syrran och jens, vi ska käka nå på eftermiddagen/kvällen och ha de trevligt. Får se om niclas följer med också vilket jag hoppas. Skulle vara trevligt! Ser iaf fram emot de och de blir nog trevligt skulle jag tro, får se vilka mer av deras kompisar som kommer frammåt kvällen! Skjuta raketer lär vi ju också göra, hihi.. =)

Pladdermaja mia de är jag de. Ne nu ska jag ta å installera nå program på datorn här få se om de fungerar nå bättre..
Trevlig helg ifall de inte funkar nå mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test