Måndag..

Usch blev så ledsen och arg igår, eftersom jag inte har nån vanlig kamera så tar jag kort med mobilen. De är 5 megapixelkamera på den så de blir okey bilder. Men igår när jag skulle lägga in alla bilder från julafton så försvann dom. Dom finns inte kvar i telefon och inte på datorn så ALLA bilder är borta! Fy fan säger jag bara! =(
Som tur är har mamma och dom tagit lite kort för annars skulle alla kort från marwins första jul vara borta. Har dock några som vi tog på morgonen men alla bilder när han öppnar paket och är finklädd är borta =( Usch säger jag bara. Nu vill jag ha en ny telefon för min är helt "host host" CP! I morse när jag vaknade så hade jag fått ett sms att de va dags att fylla på telefonen och jag fyllde på den igår! Vart 17 dom pengarna har tagit vägen de är en bra fråga som jag gärna vill ha svar på!
Den gör som den vill tydligen så de är dags för en ny snart, kan lova att funkar den inte som den ska nu frammöver och börjar göra sådär igen då slänger jag den i väggen så kan den bara fara åt *******! Är så arg ch ledsen även om de kanske är en skitsak för andra så är de inte de för mej.

Å sen till råga på de skulle jag ringa försäkringskassan idag, fick plats 212 i kön så de tog bra lång tid innan jag kom fram. Kom fram tillslut iaf.. Nu har jag och marwin lekt med hans nya leksaker lite men han river mäst med allt och tycker att de är roligare, sötisen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test