Onsdag eftermiddag..

Nu har marwin fått lite mat i sej, han åt mos och ugnstekt falukorv som jag hade i frysen sen vi åt de förut. De är så bra när de blir mat över för då är de bara värma de när han är hungrig. Jag ska göra pannkaka senare hade jag tänkt och då kommer niclas och gör oss sällskap, mycke trevligare/roligare med lite vuxet sällskap också när man ska äta. Jag ska nämligen prova om han sover bättre om han äter fler mål mat om dagen. Som de är nu äter han bara två riktigt mål mat om dagen sen gröt, frukt och välling morgon och kväll. Får se om de blir bättre för han vaknar på nätterna nu, om de är för tänderna, förkylning eller vad de är vet jag inte men de är ju värt att prova iaf om de är för att han inte äter nog mycke om dagarna. För övrigt är han lite grinig idag, ramlar och gör illa sej hela tiden och snoret rinner fortfarande. Men de går förhoppningvis över snart.

Men lite bus och kolla lite på tv de gör orkar han iaf, mammas snorande skrutt =)

  




 
Sen har mammas knodd lärt sej stå själv en liten stund, kortet blev dock helt konstigt men man ser att han står själv iaf =) Så duktig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test