Måndag kväll..

Marwin sover och jag har just kikat på ANDRA AVENYN, så himla bra så man kan ju inte slit sej. Så nu får jag vänta till på söndag innan jag kan se dom nästkommande tre avsnitten.
Marwin sover så sött och jag ligger och kollar på äntligen hemma på tv samtidigt som jag kikar lite på internet. I brist på annat så, hehe.

Har världens blåsa på insidan av underläppen också och de gör skitont. Känns som om de kliar, precis som när ett sår läker sen svider de på samma gång. Och den sitter precis så att kanten på tänderna skaver på den och de är inte alls skönt. Gör jätte ont att borsta tänderna, usch.  Får hoppas den försvinner snart.

Annars då, hm. lägger in en bild iaf för jag har nog inte så mycke att skriva idag mer än att de är 15 dagar kvar till den 23e och då ska vi klä granen här hemma. Sen är de julafton och då kommer tomten. Ska bli så kul å se hur marwin reagerar och hur han tycker att de är. Ska bli riktigt kul och jag ser verkligen fram emot de i år. Julen blir så mycke mer när de är barn med i bilden. Man ser hur glada dom verkligen bli och de bara lyser i gonen av glädje. Jag känner den känslan av att se mina småsyskon som är 7 respektive 8 år och hur bra kan de då inte kännas när man ser de i ens eget barn. Måste vara så underbart. Så de ser jag verkligen fram emot och de är inte alls långt kvar nu. På onsdag är de bara två veckor kvar och de går ju så fort!



Mammas goaste sötnos! Så fin i sin nya tommy hilfiger jacka som han fått av hans pappa och den söta mössan som hans farmor har köpt. Syns de att jag gillar vitt och brunt kanske? =) Älskar dom färgerna, så himla snyggt!

Vad gillar ni för färger?

Ne nu ska jag lägga mej i soffan en stund sen ska jag nog ta och sova en stund. Känner på mej att Marwin kommer sova bra i natt så jag får passa på att sova ut då =) Tycker verkligen synd om alla som inte får sova nog mycke. Man blir helt slut i kroppen och huvudet så sömn de behöver man vad folk än säger. Man fungerar inte lika bra om man har sovit dåligt men sen vet jag själv som ensamstående förälder att ibland har man inte så stort val än att vara vaken mycke och sova lite. Man vänjer sej men sen kommer de en gräns när man helt enkelt inte orkar länge. Då är de nog skönt att ha någon som kan byta av en en stund iaf så man får vila lite. De finns självklart dom som har sambo och pappan till barnet med oftare men de kan bli jobbigt även för dom så man behöver sova även om man är två. Alla barn är ju trotts allt inte lika enkla som min son är fr han är väldigt enkel att ha att göra med. Sen är han vid sin pappa och farmor med familj varannan helg fredag till söndag och de är ganska skönt även om jag saknar honom. Man behöver tid för sej själv.
Jag vet att jag behöver de ibland, de behöver alla någon gång.
Marwin sover oftast till 7-8 på morgonen, äter välling själv och somnar om till halv 10-11 och de är verkligen skönt för mej som är kvällsmänniska och väldigt morgontrött. Tror min son också är lite morgontrött eftersom han sover så länge på morgonen =). Igår kväll va de dock inte kul, han började skrika rakt ut och låg och skakade helt hysteriskt så jag tog upp honom och han sov. Blev livrädd innan jag förstod att han drömde. Fick han att vakna till slut och då va han jätte ledsen så till slut somnade han i min famn medans jag vyssade han till sömns. De är ju så mysigt men man blir ju så rädd när de blir sådär för man vet ju inte om de är nå annat. De kan ju säkert vara de men som tur var var de bara en dröm den här gången. Oj vad jag skriver.haha..

Föresten är de nån som vet vad de är fr fel om texten hamnar till höger när jag skriver om jag inte har den centrerad. De går inte å få den som vanligt att den börjar från vänster. Nån som vet vad de är för fel?

Nu ska jag lägga mej på soffan, Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test