Tordag..

Då har vi klivit upp ännu en dag, hit redan torsdag säger jag bara. Helt otroligt. Fattar inte vart tiden tar vägen för den bara springer iväg. Marwin är fortfarande jätte snorig och nu hostar han också. Han är allmänt gnällig och inget duger. Så de är väl inte så kul för nån av oss men de går förhoppningsvis över snart igen.  Så idag blir de till hålla sej inne med, vet dock inte vad vi ska sysselsätta oss med men de visar sej. Vi får leka och busa lite, kika på tv och sen de vanliga, äta mat, byta blöja mm. Sen kanske han ska få bada lite idag också. Han badade iofs i söndags och igår men han tycker att de är skönt så de blir nog att han får ta ett bad idag också.

Förövrigt så han marwin somna innan jag han göra nå pannkaka igår så han har ätit de nyss och tyckte att de va lika gott som vanligt. Idag ska jag nog göra pasta och karbonarasås.  De är ju så gott och enkelt.

Ne nu ska vi busa lite..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Ja gudars de har varit kämpiga dagar nu, men de går säkert över snart, hon brukar ju vara glad för de mesta! Gud va skönt att Marwin sover så länge, LYX säger jag! hehe..hoppas allt är bra annars? kram

2008-12-04 @ 15:51:08
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test