Tisdag..

Ja idag är de tisdag och tro de eller ej men klockan är 08.16. Så tidigt! För oss iaf som sover till minst 10 nu för tiden.
Jag tvättar nämligen idag för de behövdes. Niclas passar Marwin som förövrigt sover så sött som vanligt den här tiden.
Är verkligen tacksam för att jag slipper väka han och släpa med han till tvättstugan när de är så tidigt. Dessutom sparar jag en massa på min rygg som tar en del stryk när man ska släpa på både tvätt och honom samtidigt. De blir bra tungt.
Jag har iaf käkat frukost nyss och nu väntar jag bara tills jag ska gå bort och slänga i tvätten i torktumlaren då jag inte har tid att hängtorka tvätten.
Dessutom blir kläderna så mycke mjukare om dom torktumlas tycker jag, dock sliter de ju mer men de får väl vara så då.

Sen ska Niclas åka till Volvo och kolla varför en lampa lyser, tror de va de iaf sen ska vi åka och handla lite. Vart vi ska åka är inte bestämt än så de visar sej helt enkelt.

Nemen, nu vaknade min lilla knodd, ska mysa lite med han innan jag ska gå ner till tvättstugan igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test