Tisdag, julafton IMORGON!

Våran dag började i morse, klockan 9 kom mamma/mormor och syster/moster och hämtade oss och då åkte vi till borlänge. Jag skulle ha ett par byxor åt marwin men hittade inte de jag skulle ha då dom bara fanna i 92 som minsta storlek och marwin har bara 74 än. Så de blidde inga =( blev därimot dom sista julklapparna så nu är de färdigt och de vore väl F*N annars för de är ju julafton i morgon! Handlade lite julmat hem också och sen hälsade vi på min gammelmormor och gammelmorfar innan vi åkte hem. Sen blev de ett stopp i stan också för jag och mamma va tvungen in på bolaget. =)
Efter de skjutsade dom hem oss och hjälpte oss att bära upp allt för de va en hel del och vi bor på tredje våningen så de är tungt att bära vill jag lova. Väl hemma så lagade jag lite julmat så de är färdigt, marwin bara gillade de, han smaskade och åt (ja vi tjuvstartade idag). När han somnat slog jag in dom sista julklapparna och sen gjorde jag min underbart goda CHEESCAKE! mmmm så god den är. Den ska med hem till mamma i morgon för våran dag ser nämligen ut såhär:

  •  Frukost vid syrran och jens
  • Pappa på förmiddagen
  • Mamma på eftermiddagen

Så de är fullt upp imorgon. Men de ska bli kul iaf, dock vet jag att jag kommer vara helt slut lagomt till kvällen, de blir jag alltid och förra året va de värst tror jag. Då va jag i 7 månaden med marwin och jag va så trött, somnade när klockan va 7 på kvällen hemma vid mamma. Och den julen är inget jag har som bra minne direkt. Mådde dåligt pga jag och marwins pappa separerat (hans vilja), hade humörsvängningar, halsbränna, ichiasnärven låg i kläm så jag hade jätte ont i ryggen, foglossning så de hette duga, sen mådde jag illa och spydde (vilket jag gjorde nästan hela graviditeten!). Ne de va ingen höjdarjul de inte men i år kommer den bli perfekt! Ser så fram emot morgondagen.

Granen är klädd och jätte fin, en liten vit gran med röda kulor =) Passar oss jätte bra. Kläderna är framplockade och strukna, paketen är packade och klara för färd i morgon, cheescaken står på frysning och är färdig att tas med till mamma. Tror allt är klart nu så de är bara sova, duscha och klä å sej och göra sej i ordning i morgon sen är vi klara för att fira jul! De sägs också att vi ska få snö i morgon och får vi de kommer de bli så mysigt!

Kan också medela att jag har så fruktansvärt ont i ryggen! Hoppas de går över snart!

Sen tänkte jag lägga in en hälsning till Marwins farfar och bonusfarmos i USA, Hoppas ni får en god jul och ett gott nytt år! Vi har skickat ett julkort men de hinner kanske inte komma fram i tid, får hoppas de kommer iaf. Vi skickar lite bilder från julen så ni får se den lilla vildingens första jul. Tack än en gång för julklapparna!

Sen hälsar vi till alla andra släktingar och vänner och familj, hoppas ni får en riktigt GOD JUL!

Sen en sak till, till min goaste, GOD JUL NICLAS! (vi saknar dej!)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL på er!!!!!Julkortet kom idag,dagen före jul. Ha det så bra. salme farfar jonny

2008-12-23 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test