Söndag kväll..

Skriver ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova. HAr nämligen världens huvudverk så jag ska gå och sova redan nu.
Idag fick niclas köra oss till pappa så vi kunde hälsa på dom. Min faster och mina två goa kusiner Axel och Olle va också där och hälsade på. Vi åt lite äppelpaj och vaniljsås, mums =)
Sen kom vi hem, gick en sväng sen hem och lagade mat. Spagetti och köttfärsås blev de idag. Sen gick vi en sväng till och de va jätte skönt ute. Lagomt kallt.
Anledningen är att Niclas har fått ryggskott och ska till kotknackaren/kotknäckaren (eller hur de heter) i morgon. Han måste röra på sej men har jätte ont så de går lite segt. Han är helt sne och de syns verkligen. Tycker så synd om honom. Usch, stackarn. Får hoppas de blir bättre efter han varit iväg i morgon iaf.
Sen nu på kvällen har jag gjort brownies och vi har kikat på robert gustavssons film grogg. Rolig tycker vi, haha..
Ne nu ska jag sova. Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nää det känns bra onödigt, speciellt för dom som verkligen blir födda på denna dag!

Vilket I-lands problem!!?? :)

2008-12-07 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test