Söndag..

Julafton spenderade vi förmiddagen vid pappa och eftermiddagen vid mamma.
De va en trevlig julafton tycker jag och kvällen avslutade vi i björbo där vi kikade när dom hade tänt machaller och släkt ner hela byn. Jätte fint va de som vanligt.


Kan ju berätta vad marwin fick i julklapp också:


En läragåbil (nallepuh)
Flygplan
Tågbana
Traktor med djur som låter och åker
Två sätt med sandleksaker
Skor
Mössa
Tre små gosedjur
En Jätte stor elefant (gosedjur)
Piano med massa olika saker
Två aktivitetsfigurer
En träbil
En bil som åker
En krokbil
En lastbil
En liten lastbil
Badleksaker
Kudde
Bänk man hamrar ner pinnar på
Badhanduk
Pläd
Jacka från Tommy Hilfiger (fick han tidigare)
Jeans och stickad tröja från Tommy Hilfiger
Två pyjamaser
En stickad tröja
Fyra tröjor
En munktröja
Långkalsonger
Gosedjur med godis i
Pussel som låter
Skalldra som man kan snurra på
Pressentkort
Pengar
Lego
Legotraktor

De va de han fick, har säkert glömt nå också men TACK SÅ JÄTTE MYCKE FÖR ALLA JULKLAPPAR, dom va jätte fina!

Jag hade också varit snäll så jag fick:

Påslakanssätt
Doftljus
Flytljus
Ljusstakar med ljus
Kläder
Parfymer
Godis
Fritös
Smörgåsgrill
Duschsett från Body Shop
Vardagsrumsmatta
Dammvippa
Norrlands Guld glas
Pressentkort
Pengar

Tack så jätte mycke för dom julklapparna också, blev jätteglad!

På kvällen på julafton va vi och hälsade på min faster med familj också, glömde de.
Juldagen va jag till syrran och jens och niclas kom även dit så vi hade de trevligt. Drack nån öl och så kollade jag och syrran på film medans jens och niclas va i garaget.

På annandagen va jag bara hemma, likaså i lördags.
Idag söndag har vi varit till mamma och marwin kom även hem från björbo då han varit där från torsdag till söndag.

Tack alla för en jättetrevlig JUL!

På tisdag ska de spelar BINGO LOTTO =) haha..
Och på nyårsafton ska jag till syrran, kommer nog bli så trevligt..

Ne nu ska jag lägga lillhern..


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test