Nu så..

Nu har jag tid att skriva lite.
Igår va vi ju till pappa och hälsade på, trevligt. Men när vi skulle åka sen så va de så halt så vi kom inte upp för backen. haha. Så jag, pappa, inger och min kusin axel fick putta så vi kom upp till slut. Niclas och min faster har ju ryggskott så dom kunde ju inte putta nå. =) va lite kul.
Tog de iaf lugnt igår kväll och la mej tidigt. Skönt de med.
Idaghar vi varit ute och gått en sväng jag och marwin medans niclas va till kotknackare[?], handlade lite och sen gjorde jag mat. Blev ris och kyckling"gryta". Såndär enkel med kyckling och sen häler man i unkle bens färdiga sås med grönsaker. Dock tillsatte jag lite mer wookgrönsaker.
Niclas går här och har ont nu iaf, han ska till jobbet snart men skipper köra då dom är en bil kort eftersom den åkte av i persbo i fredags. De va den med en massa pizza och paj så dom är ju en kort. Så inatt åker han med en jobbarkompis och hjälper honom. Dock kommer han bara få ondare i ryggskottet men han får väl försöka då.
Nu ska jag leka lite med marwin sen ska vi fika och äta lite bulle jag och marwin =) Smaskigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test