Måndag..

Igår kväll kollade jag på film, och den va väl sevärd. Efter de diskade jag de som va och sen rev jag ut allt i både min och marwins garderober och vek alla kläder och sorterade ur de gamla, behövdes verkligen kan jag säga.

Sen va jag upp och gjorde välling åt marwin kl 09.00 prick =) och gud va fin himlen va, såg ut som värsta fina solnedgången och himlen skiftade i aprikos, rosa och lila. Jätte fint så idag blir de nog toppen väder skulle jag tro.
En promenad idag kanske? ja de lutar åt de iaf =)

Nu är de bara i morgon kvar sen är de julafton =)


Kommentarer
Postat av: Lill

Tack så mycket.. :) Ska bli jätte skoj med en till liten.. :)

2008-12-22 @ 20:48:16
Postat av: salme

Hej Mia å Marwin!Hoppas att allt är bra med er.Idag blåser det och är lite mulet men i morron skulle det bli 25+ och sol.Jag julstädar lite idag,jonny är ute på havet och fiskar.Vi har satt upp lite belysning utanför,en stor röd rosett på dörren och en julstjärna på utebordet.Så nu är det bara att vänta på tomten.Ge Marwin in stor kram från mej å farfar Jonny/God Jul å Gott Nytt ÅR! Salme

2008-12-23 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test