Måndag..

När marwins pappa lämnade marwin igår så hade han med sej en jacka som han hade köpt i USA åt marwin, Jätte fin så de tackar vi för.

Idag har vi varit hemma bara, Marwin somnade sent igår och vaknade flera gånger under natten. De är nog kanske fler tänder på g, vad vet jag.

Snart ska vi iaf åka och handla så vi får lite mat i magen, vet dock inte vad de blir än. Middagen igår för mej bestod iaf av en smörgås. Haha, hade totalt glömt av att äta och inte va jag hungrig heller så de fick bli en hemma gjord macka med tunnbröd, räksallad, skinka, tomat och sallad. Riktigt gott faktist och enkelt om man är själv och inte orkar eller har någon lust att laga mat.

Sen har min son börjat skrika så de skär i öronen. Han skriker men han är inte ledsen eller någonting utan han testar bara rösten och de gör verkligen ont i öronen ibland. Men de är väl en sån där period som snart går över skulle jag tro.
Han uttrycker sej ju iaf =) haha..

I morgon ska vi åka och handla lite julklappar, eller vi ska följa med niclas för han ska handla. Men vad vet jag, jag kanske hittar nå jag vill ha de vet man ju aldrig. Ska bli skönt å göra nå annat än å bara vara hemma =)
De är tur jag har en så underbar vän, för han är verkligen de. Han gjorde inte som många andra och totalt glömde bort mej när marwin kom utan han tycker att de är jätte kul med marwin och har inga som hellst problem med de som vissa andra verkar ha. jaja, nog om de. Sånna vänner växer iaf inte på träd och de finns endast ett fåtal av sånna i min närhet!
Tack för att ni finns och inte glömmer oss!

Nu ska jag göra mej i ordning, har nyss duschat efter en tupplur på soffan medans marwin sov. Skönt ibland när man är så där jätte trött som jag verkligen va idag.


Kommentarer
Postat av: Tessa

Man märker verkligen vilka som är ens riktiga vänner när man får barn.Är så tråkit att viss är så omogna.

2008-12-01 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test