Lördag/Söndag...

Igår kollade jag och niclas på film, käkade god mat (potatisgratäng, rökt fläskfile, sås och grönsaker, mmm va gott) och sen drack vi nån öl, blev inte många men gott va de iaf och trevligt =) Idag har jag och niclas varit på stan en sväng och handlat de sista julklapparna. Sen hämtade vi marwin i gränges för han har varit vid mamma/mormor i natt. Efter de åkte vi och käkade pizza och då spydde marwin upp de igen och ville inte ha nå mer. Konstigt tycker jag, funderade om de va magsjuka på gång men sen sov han i 2 timmar nu på eftermiddagen och efter de så åt han potatisgratäng och grönsaker och de gick ner. Såg dock att han skakade och frös så väldigt, gjorde han tidigare också så han har nog lite feber. Han kommer säkert bli sjuk till julafton =( suck, de vill jag då inte att han ska va. Han har tagit ett vart bad nu iaf så nu är de lite bättre. I kväll ska jag se på film och försöka städa bara marwin har somnat, känner att jag verkligen måste städa idag då de alldeles för snart är jul. De har bara gått så fort iår. Nehepp om jag kanske skulle ta å göra nån nytta här hemma då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test