Lördag...

Igår åkte Marwin till hans pappa och farmor med familj. Jag och niclas käkade och kollade på IDOL och de va ju ingen nyhet att Kevin skulle ta hem de =)
Idag har vi varit i till Niclas föräldrar och han har åkt skoter, jag satt och pratade med hans mamma och hade de trevligt. Vi fick även lite tårta och saft och de va smaskens, hihi.
Efter de åkte vi till borlänge och handlade lite julklappar på kupolen, kikade på ÖB och sen på blomsterlandet där jag köpte lite saker som vi gjorde en fin blomma. Eller de är ju inte bara en blomma utan de är lite mer plock i krukan. Kommer bli så fint när den börjar blomma =)
Efter de käkade vi och sen åkte vi till mamma och hämtade lite saker. Nu kollar vi på faddergalan och jag har precis klippt håret på han och jag tror han vart nöjd iaf. Jag tycker att de blev bra iaf =)
Så skönt att jag har han, va gjorde jag annars om dagarna? Tack sötnos för att du finns och alltid ställer upp för mej/oss!
De betyder jätte mycke!

I morgon vet jag inte riktigt vad de blir, de visar sej nog helt enkelt...

Nu ska vi kika klart på faddergalan, trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test