Fredag..

Igår åkte vi till mamma och hämtade lite hostmedicin åt marwin sen när vi kom hem gjorde jag lite pasta med carbonarasås och de tyckte marwin väligt mycke om. De blev lite sent så han åt de en halvtimme innan han skulle sova och de va riktigt lyckat må jag säga. För han åt först mat kl. 19.15 ca sen en halvtimme senare 19.45 en flaska välling sen somnade han. Sov till halv 8 i morse och åt då lite välling sen sov han till 11. Så skönt å få sova ut ibland och de behövde han också nu när han är sjuk.

Idag blir vi också inne så marwin kanske blir lite bättre snart. Så idag ska jag plocka lite här hemma, laga lite mat senare som idag kommer bestå av kyckling och ris med currysås. De ska bli så gott =)

Ne nu ska jag ge marwin lite lunch bestående av kilikorncarne och mackaroner. Inge starkt så de går bra att äta för han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test