Fredag kväll / Lördag morgon..

I kväll har jag tvättat lite, Niclas har passat Marwin medans jag fixat de. Sen har vi käkat lite godis och kollat på tv, bla IDOL! Och jag måste ju bara säga att de är ju Kevin som kommer ta hem de där. haha =)

Jag skrev de här inlägget igår men de blev tydligen inte publicerat.
I natt har marwin sovit från 20 tiden igår till 7 i morse, då åt han välling och sen sov han till halv 10 tror ja. Jag sov själv till 10 medans han satt och lekte med sina leksaker i sängen men jag tyckte jag hörde han runt halv 10 iaf. Han har nämligen några leksaker i sängen ifall han vaknar tidigare så kan han sitta och leka en stund själv och de gör han så gärna så. Sen när man kliver upp sitter han och är jätteglad.

Marwin ska iaf få ta ett bad snart, han luktar inte så frächt tycker jag. HAn bajsade nämligen ner sej igår så de va skit ända långt upp på ryggen och typ ingenting i blöjan. Knepigt sånt där.
så jag fick tvätta av han då men tycker fortfarande de luktar. Om de är inbillning eller om de gör de vet jag inte. Jag tycker de känns som om de gör de iaf. Sen till råga på allt så fick jag väcka han igår kväll innan jag la mej för då hade han kissat ner sej helt. Så jag fick byta både blöja och pjamas. Blöjan va nästan torr så han måste ha kissat uppåt. Pojkar kan ju göra de så han måste ha gjort de igår. De blir ofta så när han ligger på mage och sover. Då kissar han ner sej ofta och de spelar ingen roll vilka blöjor man har. Har provat dom flesta.
Jaja, nog om de.

De snöar ute nu igen. Fint när landskapet blir snötäckt och helt vitt. Så har vi tur får de ligga kvar och kanske får vi en vit jul. Vore ju kul för alla barnen om vi fick en vit jul tycker jag. Vad ska annars tomten åka på för nått när han kommer med alla julklapparna? haha.. ja ni förstår vad jag menar.
Får hoppasd vi får en vit jul..

Nu lär jag bada herrn..

Hoppas ni får en trevlig dag i de fina snövädret =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Kan bara berätta att barnen i våran släkt inte tyckte det va konstigt när tomten kom i sin bil (citroeng, vet iaf inte hur det stavs.)

Dom sa bara - ja han måste ju komma fram till alla å det går ju fortare än att gå.. Det va Jonatan å Albin som sa det förra året..

Haha!

2008-12-06 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test