Fredag...

...igen. Kan inte förstå vad fort veckorna går. Snart slut på den här veckan också. I natt har jag sovit dåligt, somnade inte förren vid 3 tiden. Har ont i halsen, de kliar i halsen och längst bak i gommen, hostar, huvudverk och ont i lederna samt tät i näsan! USch va jag hatar att vara förkyld och till råga på de har jag den där förbannade blåsan på insidan av underläppen, den vägrar försvinna! Å kliar i munnen gör de så snart tar jag nå å kliar med, fan då. Jäkla förkylning!
Marwins farmor kommer och hämtar honom idag vid 13 tiden om dom inte skulle på möte, då kommer hon efter de isf. Blir kul för marwin å få åka och leka med hans faster Linnea i helgen och samtidigt kan jag ta de lungt och försöka friskna till lite.

Så i helgen händer de inte mycke för min del, ska tvätta på söndag bara men annars händer de inge som jag vet nu.
Nu ska jag duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test