Eftermiddag..

Idag gick vi ner på stan, de tog 30 minuter att gå i mitt tämpo och då tyckte jag att jag hll ett ganska högt tempo. På stan kikade vi lite och sen fikade vi eller åt frukost. Sen gick vi hem för de började snöa lite smått. På vägen hem började de snöa jätte mycke så hem tog de bara 25 minuter och då är de iaf en bra bit som lutar uppför så de va skönt. 5 minuter är väl inte så mycke men de är iaf nånting.
Sen har vi bara varit hemma och nu har vi nyss ätit. Marwin har varit lite dålig på att äta nu i ett par dagar så då tänkte jag att idag gör jag korvstoganoff och ris fr de tycker han om och han åt en full tallrik med mat. Så de va bra.
I kväll vet jag inte vad vi ska göra. Bara vara hemma och ta de lungt och kolla på bonde söker fru =) hehe..

Nu börjar de redan mörkna, så mysigt..

Kommentarer
Postat av: sabina&benjamin

Ja man tycker det! jäkl människor det finns! man blir ju ledsenpå dom.. men men jag skulle iaf vara världens lyckligaste om jag var det!! allt bra meddig och marwin??

2008-12-10 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test