Detta skitväder!

Föresten, är de bara jag som blir arg på detta jäkla väder. Igår kom de snö igen, de kom ca en decimeter och de va så fint. Sen igår när jag gick och la mej, va är de jag ser. jo då regnar de ute. Så idag hade snön sjunkit ihop.
Tänkte jaja, nu går väl snön bort eftersom de är töväder. Kollade ut nu och då snöar de igen. Inte mycke men de snöar.
Kan vi inte bara få snö nu så kan den få ligga kvar! Jag vill ha riktig vinter men tyvärr ser de ju inte ut som om vi får nån sån nå mer. Allt är lixom förskjutet. Vintern kommer sent, snön kommer inte förren i november och den brukar komma redan i oktober. Den ligge rinte kvar och de är inga riktigt kalla dagar, kanske nån enstaka. i år fick vi snö så sent som den 17e maj och då ska de inte vara snö, då ska våren vara här och sommaren börja närma sej. Somrarna är inte särskilt varma, de regnar mest eller är alltmänt grått och kallt. Liknar mest höst tycker jag. Sen har vi en lång höst. Från augusti till november ungefär. NEJ så vill inte jag ha de. Jag vill ha vinter när de ska vara vinter, sommar när de ska vara sommar osv. Tyvärr är de ju inget nån kan göra något åt. Ne, de vore nått å bo utomlands. Fin sommar och vinter när de ska vara vinter. Eller varför inte sommar året om? Skulle passa mej fint så kan man åka och åka skidor i bergen samma dag som man badar nere i havet. Ja de vore nå för mej de.
Drömma kan man ju iaf, eller hur?

Marwin har nyss badat iaf, nu ska han försöka sova en stund för han orkar knappt hålla ögonen öppna längre!

Kommentarer
Postat av: Lill

Hehee.. Tack så Mycket :)

2008-12-03 @ 14:38:22
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test