Måndag.

Skrev ett inlägg igår men de blev tydligen inte publicerat så jag skriver väl ett nytt idag då.
Här hemma gick vi upp 09.30, åt frukost och sen kollade vi lite på tv innan de va dags för lunch.
Nu har vi ätit lunch och Malissa sover en stund och Marwin leker.
Resten av dagen blir de bara hemma lek och bus, skulle behöva städa för en tromb har dragit förbi här och de är leksaker både högt och lågt men de får faktist va till i morgon.
Till kvällen ska jag till Borlänge på Party Lite möte och efter de är de väl bara sängen som gäller.
I morgon blir de till att ställa klockan, dagis kl 8. Känns verkligen drygt men de är bara tillbaka till verkligheten.


Har kört igång med mina nya matvanor nu också, NU ska kilona bort en gång för alla!
Har den här veckan sön-sön (igår).

Vecka 1. -3,4 kg  8cm runt midjan.


Kommer uppdatera varje vecka mina resultat och jag hoppas att de går bra även i fortsättningen.
Kan vara bra för mej att se resultaten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test