Tisdag.

Mötet igår gick bra, de slutade dock 22 så jag va inte hemma förren 23 och i säng 23.30 så jag va lagomt trött i morse när klockan ringde 06,30. Men de va bara kliva upp, väcka barna och äta lite frukost. Och som alltid när vi äter frukost och de är mörkt ute så vill Marwin ha tända ljus ist för lampan, riktigt mysigt :)
Marwin är på dagis nu och de gick bra att lämna han idag, Malissa däremot vart lite sur när hon inte fick vara kvar hon också men förhoppningsvis dröjer de inte så länge tills hon får börja hon med. Ringde idag och skulle kolla hur hon ligger i kön men jag skulle återkomma kl 13. Har försökt få tag på dom hela förra veckan, veckan innan jul och veckan mellan jul och nyår men de är nån som bara läser posten och bråskande ärenden där. Fast förra veckan va den andra där men då kunde hon inte ta emot samtal. Drygt när de ska vara så, jag behöver ju veta så jag vet när jag kan börja leta jobb. De är ju ingen mening med å leta jobb och sen får jag ett jobb och malissa inte har nån dagisplats, känns inge kul. Men hon får förhoppningsvis de snart.

Förövrigt så sitter jag här och gäspar nu, trött och frusen. Ingen höjdare!

Ska väl hämta Marwin på dagis kl 11 sen får vi se vad de blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test