Marwin mys.

   


Jag är sjuk så jag orkar inte skriva mycke.
Har legat hela dagen idag och är som sagt sjuk, Malissa va laggd och hade somnat och Marwin kollade på barnprogram innan sängen så jag la mej en stund och vilade medans han kollade på tv.
Då kom han in och ville mysa lite innan kvällen, han älskar att mysa, ligga i min famn och bli kliad på ryggen, sitta i knä under en filt och kolla på tv. Han säger många gånger varje dag till mej : Jag är din kille, Jag är din bästa kille. Och sånna saker, han vill även mysa under dagarna och är väldigt gosjuk av sej.
På kvällarna när han ska sova så pussar jag god natt och då säger han : Älskar dej, sov gott. God natt.
Jag hinner inte ens säga nått för han är så snabb. De värmer verkligen i hjärtat när han säger så, när han visar att jag verkligen betyder något för honom och att han visar uppskattning för saker jag gör för honom även om dom är självklara för mej.

Jag älskar dej min son, min underbara Marwin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test