Funderat lite.

Sitter och funderar över de här med viktnedgången. Jag måste hitta inspiration, hitta den där styrkan som jag vet finns innom mej. Nu har de varit några dagar som inte alls har gått bra och jag håller dessutom på att bli förkyld och de gör inte saken bättre. antar att vågen snart visar att jag är upp i min startvikt igen och de vill jag inte.
Ska försöka kämpa på trotts de.

Så på söndag väger jag mej som vanligt och hoppas på de bästa.

Andra klarar att gå ner i vikt så varför ska inte jag göra de? JAG SKA GÅ NER I VIKT!

Föresten så har de kommit upp en nedräknare under länkarna så man ser hur mycke de är kvar och hur mycke jag har gått ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test