Bus och mys.

Förra veckan va Marwin hemma från dagis, jag mådde inge bra på tisdagen och ons-tor så va inte barnen nå pigga, hostar gör dom också så jag tror dom ska hosta sönder sej helt på nätterna.

I fredags va dom iaf pigga även om hostan satt i så då passade vi på att handla lite för de behövdes. Sen blev de en lugn kväll.
Lördagen tog vi sovmorgon sen åkte vi till Falun till leklandet och de tycker Marwin va kul, även Malissa tyckte att de va kul även om de inte va sådär jätte mycke för dom små. Sen åkte vi och kollade på skotertävlingen i uvbergsbacken på kvällen vilket Marwin tyckte va jätte kul.

Söndagen blev de inte så mycke gjort, lite handling igen och sen kollade vi på ny duschkabin och efter de blev de lite mat och sen iväg till pulkabacken.

Idag tog jag och barnen sovmorgon, gick inte upp förren 10. åt lite frukost och sen dess har Marwin bänkat sej framför tvn. Han har inte ens klätt på sej än utan sitter och myser i pyjamasen. Jag ska laga lite mat och sen ska jag försöka städa detta hus som just nu ser ut som ett krigsdrabbat hus i Irak eller nått. Fan hur de ser ut och jag har faktist ingen som hellst lust att städa men de lär väl göras endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test