Grattis älskade Marwin!






Idag fyller min älskade kille 3 år. Tänk att tiden går så fruktansvärt fort, känns som om de va igår jag fick upp honom på mitt bröst och han va helt nyfödd. Idag är han stor, känns som att han verkligen håller på att bli STOR kanske jag ska skriva. Men han är mammas kille, en riktig snutt och myskille som gärna vill mysa med mamma på kvällarna. Ofta slinker de ur han kommentarer, tex. va fin du är i håret mamma, eller Malissa är söt i den rosa klänningen. Han är en riktig charmör. Älskar dej Marwin mer än ord kan beskriva! <3

Hoppas du hade en underbar dag idag och att du blev glad för paketen. Jag tror de iaf och bilden är tagen tidigare på dagen och då va han iaf så här glad och nöjd. =)
Kalas har vi på lördag så då blir han nog också glad =)



Mitt vackra barn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test