Sjukdommar som härjar.

Här hemma är de sjukdommar som härjar. Förkylningar och magsjuka just nu.
Natten har varit allt annat än bra, Marwin som är magsjuk så sängkläder och pyjamas har blivit bytta ett antal gånger och Malissa som har vägrat sova. Jag är förkyld och har haft en väldags huvudvärk och ont i kroppen.

Barna är iaf hyfsat pigga idag endå och kollar just nu på barnprogram.

Vi som skulle börja skola in malissa på dagis idag, men de gick ju inge vidare när vi är sjuka. Hoppas på att vi blir friska snart så vi kan börja med inskolningen. Jag vill börja jobba, har bara sökt två jobb men inte hört nå om dom än så de blir väl till att söka lite mer aktivt när Malissa väl är inskolad för ett jobb de ska jag ha och de hoppas jag få ganska snart. Hoppas kan man ju faktist göra iaf.

Återkommer när vi är friskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test