Helgen.

Gårdagens händelser bestog av bobåkning, fika, lek och bus för att sen avslutas med lite mys, fruktsallad och tv tittande. En helt okey dag.

Idag har vi faktist bara varit inne än så länge, städat och plockat ihop lite, busat och lagat mat som idag fick bli kyckling med röd currypasta och ris. Malissa sover för tillfället och jag ska bygga lite tågbana med Marwin.
Åker nog en sväng i kväll och hälsar på nån kanske, skönt å komma ut lite och inte bara sitta hemma.
Sen blir de nog inte så mycke mer i dag skulle jag tro.

Eller, jo jag ska fundera ut om jag ska köpa jackan jag har kollat på ett tag. Vill så gärna ha den men 1999:- känns så dyrt då Malissa fyller år den 30e och sen är de ju jul snart. Ska fundera på de iaf.

Hoppas ni har haft en trevlig helg och får en fortsat trevlig dag och kväll.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

så kul med bus :)



sv: hon är inte min dotter egenltigen, fast ibland känns det så, hon kallar mig ofta mamma utav misstag :P Men det är min lillasyster, jag var 13 år när hon föddes, så har hjälpt till att ta hand om henne mycket :)



2010-11-14 @ 14:34:26
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: louise

Hallojsan! Lust o svara på dagens fråga i min blogg?:)

2010-11-14 @ 16:03:49
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test