Fredag.

Haha diggar reklamen för 16 & pregnent på MTV, både män och kvinnor är gravida, hehe.

Va väl inte de jag skulle skriva kanske men reklamen gick just.
Här hemma började vi dagen med frukost, klippte Marwin lite för håret va så långt sen blev de ett bad för båda barnen. Sen har vi busat lite bara och jag samlar kraft att släpa mej in i duschen, har verkligen ingen ork till de men måste duscha så jag lär välgöra de snart endå.
Idag kommer Marwins farmor och hämtar honom, Thomas skulle på verkstan med lastbilen idag kl 13 så de blir så sent om han ska hämta honom. Sen skulle han med farmor, Niclas och Linnea till Borlänge i morgon och kika på lastbilar, Thomas ska ställa ut den han kör så då får Marwin följa med farmor. De tycker han nog är jätte kul.

Själv ska vi åka till Borlänge idag och köpa en ny bilstol åt Malissa. Niclas skulle även in på jula och ha nånting. Ska försöka övertala han om att vi ska köpa en matstol åt Malissa också, Marwin gillar inte att hon sitter i hans när hon ska ha mat och tids nog lär hon ju ha en egen iaf. Åt Marwin har vi en från IKEA men jag tror vi ska köpa en sån som man sätter på bordet ist åt Malissa, dom tar ju mycke mindre plats. Tycker dom från IKEA är så klumpiga, visserligen billiga men endå.
Får se hur de blir.





Nyklippta killen, inte de lättaste å klippa en 2åring.


Lär kila in i duschen nu..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka fina barn du har! :) Jag vet inte om det är en ny gå stol men jag tror det. Vi har fått låna den av våra vänner. Finns tre lägen på den med men lägsta är ändå för högt, knepigt! Men vi ska låna en annan. Tror hon kommer gilla det för hon ska alltid stå upp.

2010-05-09 @ 14:46:09
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test