Torsdag.

Hejsan hoppsan.

Idag har våran dag varit ganska lugn. Va in till stan och handlade lite och kikade på rusta och dollar en sväng.
Blev väl inga fynd idag direkt men lite mat fick iaf följa med hem.

Sen resten av dagen har vi inte gjort så mycke, busat, lekt och kikat lite på bompa nu på kvällskvisten och myst.
Fick lite ensamtid med Marwin när vi kollade på bompa för då sov Malissa och de uppskattas alltid att ha egentid med barnen var för sej. Dom måste få känna att man lägger allt på dom ibland utan att dom ska behöva dela tiden med syskon.

I natt regnade de föresten, lika som de har gjort hela dagen. Men jag måste bara säga att gud så skönt jag sover när de regnar och man hör hur de smattrar på taket (alltantaket) utanför. Hur härligt som hellst och jag får massor med gamla minnen från barndommen när jag ofta va med mormor och morfar och sov i husvagn. Sov hur skönt som hellst =)

Nu sover båda barnen och jag ska faktist passa på att kika lite på tv, lär kolla mailen också för de va en som hade mailat på vagnen jag ska sälja. Ska faktist sälja min älskade herqules nu efter 2 år. Marwin börjar bli för stor för den och Malissa har en annan vagn som är lättare så då får vi sälja Marwins vagn även om de känns tråkigt. Man kan inte spara på allt man inte har användning för även om jag är expert på att göra de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test