Tisdag..

Nu är Marwin lämnad på dagis eller man kanske ska skriva förskola men jag är nog lite kvar i de där gamla och säger dagis, får hoppas att ingen tar illa upp för de. Dom vanligt så hade han knappt tid att säga hej då innan han va i full gång med att leka. Han trivs verkligen där så de känns hur bra som hellst att lämna honom där.
Kan ju hoppas att Malissa får gå där hon också sen men sån tur lär jag väl inte ha.

Malissa ligger iaf här i soffan bredvid mej och leker för fullt men hon bäörjar bli lite trött så hon somnar nog snart. Hon somnade i bilen på väg hem från dagis men hon vaknade när jag bar in henne så hon är trött fortfarande.
Hon använder nya bilstolen nu också och tro de eller ej men nu på vägen hem tappade hon nappen och hon skrek inte och hon somnade utan. De har ALDRIG hänt om hon hade setat i babyskyddet än för då kunde hon skrika konstant tills man tog ur henne. Som när vi va till västerås och köpte hennes vagn, då skrek hon hela vägen hem och då menar jag verkligen hela vägen. Tyckte så synd om henne och ingenting hjälpte heller.
Skönt att hon sitter bra i den nya iaf. Blev ju som sagt en Maxicosi Mobi.

Undra va vi ska göra i dag då, solen skiner och de är toppen väder. Nånting får jag hoppas vi hittar på iaf för de är ju så tråkigt att bara sitta hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test