På förmiddagen va vi till borlänge med mam...

dsc02090 (MMS)

På förmiddagen va vi till borlänge med mamma, Marwin va på dagis. Blev lite kläder åt Malissa. 2 par strumpbyxor, en klänning med tillhörande trosa, en stickad klänning och ett par kortbyxor. Av mamma/mormor fick hon en jätte söt mössa. Åt Marwin blev de inget den här gången och inte heller åt mej, jag som verkligen behöver kläder. Men jag hatar att köpa kläder åt mej själv, hittar aldrig nått jag vill ha eller som passar! Trök. Sen va vi till bvc, 7400g och 67 lång, sen blev de läkarbesök och vaccination och de gick jätte bra. Nu har vi nyss kommit hem, har varit på dagis, barnen har sjungit och sen hjälptes endel åt att göra olika saker. Själv blev de inte så mycke gjort för min del eftersom jag hade båda barnen med mej och Marwin ville va i famnen. Vi gick hem en timme tidigare också för då hade Marwin ledsnat ur. Nu är de snart läggdags och jag ska passa på att ta en dusch när barnen har somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test