Onsdag.

Började med frukost i morse, tog en dusch och sen gjorde jag iordning Marwin. Malissa sov så jag väckte henne alldeles innan vi skulle åka. Tog med allt som skulle med till dagis och åkte, väl där så ser jag att dom flesta har ryggsäck/väska med sej och då slog de mej, jävla de va ju skogen idag. Suck. Men Anette sa att dom skulle göra ordning nått åt han där så de gick bra endå. Vilken tur.
Kom även på nu att stövlarna står kvar ute i hallen så dom glömde vi också tydligen.
Jaja, får ta med dom när vi hämtar han så dom är med iaf för annars glömmer jag dom väl i morgon igen.

Malissa springer iaf för fullt i gåstolen och tjålar nu, skrattar och blir helt till sej när man busar med henne. Goa tjejen!

Jag håller på med en bok som Marwin ska få när han blir äldre, de tar lite tid att göra den men den kan nog bli bra när den blir klar.

Lär gå och höja värmen inne nu för usch va jag fryser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test