Nöjd och stolt.

I morse när jag kom upp satt Marwin i soffan (han gick upp 5 min innan) med puh i knä, på bordet hade han ställt upp timmerbilen så fint och så satt han och kollade på den, hur nöjd och stolt som hellst.
- Titta, timmerbilen! sa han med världens leende på läpparna.

Nu är han på dagis men han ville stanna hemma och leka sa han men när jag sa att Elias och Oliver va där så ville han dit endå.
Malissa sover i vagnen och jag ska faktist passa på att vila en stund jag också. Är så himla trött, dock finns risken att jag blir ännu tröttare men jag hoppas inte.

Bjuder på två bilder från sista april ute vid morfar/gammelmorfar.




Underbara unge, Älskar dej så otroligt mycke!
Va vore livet utan dej och din syster? Ni betyder verkligen så mycke för mej!
Älskar er över allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test