Måndag.

Godagen Godagens.

Igår blev de en sväng till Borlänge iaf, vi kikade på Monster truck och de som dom visade. Marwin va lite rädd sa han men efter en stund tycker han att de va kul. Självklart lät de ju väldigt högt så båda barnen hade såklart hörselskydd på sej. Malissa sov igenom hela föreställningen  =)
Tror iaf att de va mamman här som tyckte att de va roligast att se, men jag tycker att de va lite dåligt, dom kunde ha visat lite mer. Men men, skoj iaf.



Big foot =)


Resten av kvällen blev de inte så mycke gjort, plockade ihop lite hemma bara och kikade på tv.

Tycker helgerna går på tok för fort. Snart är de helg igen och då ska Marwin till hans pappa. Han är ju där varannan helg men de känns mer som varje helg för att de går så himla fort hela tiden.
Är inte nå vidare förtjust i att han är borta varannan helg för han krånglar så fruktansvärt mycke med sömnen när han kommer hem. Klockan kan bli frammåt 23 ibland innan han somnar och de är inte särskilt kul å krångla med han till så sent. Tar många dagar innan vi får in rutinerna bra igen och lagomt när dom funkar är de dags för han att åka igen. Lika varenda gång. Är han dock bara borta en natt funkar de bättre men de känns så taskigt att låta han vara vid pappa en natt bara så jag antar att jag får försöka stå ut och hoppas på att de blir bättre även om de inte är ett dugg kul för varken mej eller han när han krånglar. Blir väl så när vi har våra rutiner här hemma (vilket vi måste ha) och sen bryts dom när han är vid pappa eftersom dom inte har samma rutiner där, tråkigt är de iaf.

Nu har vi iaf nyss klivit upp, va så trött så de blev en långdragen morgon i sängen i morse. Marwin har krånglat i natt och de tog väldigt lång tid innan han somnade om och lagomt tills han hade somnat om vaknade Malissa men hon somnade om efter lite mat så de va ju skönt. Jag har bara så svårt att somna om direkt när jag har blivit väckt på nätterna, därav min trötthet. Men de kanske vänder snart? Hoppas!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, är ju strålande fint väder ute så man kanske skull eta å gå ut iaf.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh var de där med monstertruckarna bra?

Tänkte ta med Eddie dit, men visste inte vad de kosta eller nånting!

2010-05-18 @ 12:10:25
URL: http://alexiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test