Måndag..

På förmiddagen hade vi besök av mamma/mormor och mina småsyskon, Marwin va riktigt glad över att få se dom för de va ett tag sen sist.
Efter de åkte vi in till stan och hälsade på min älsta lillasyster, hon följde med oss och lekte i lekparken vid skuthamn en sväng. Marwin tycker de är så kul att åka linbana och stora lekparken vid stadsparken tycker jag inte är så särskilt kul. De finns ju knappt nånting för dom här mindre barnen. Måste säga att de finns många andra som är mycke bättre och roligare för dom små.
Iaf efter de åkte vi och handlade lite och sen begav vi oss hemöver. Fixade lite mat, grillat fick de bli idag när de va så fint väder. Jätte skönt.

Sen har vi faktist inte hunnit med så mycke mer idag förutom att Marwin har gjort några pärlarmband nu på kvällskvisten och sen har han lekt med timmerbilen. Reservdelarna kom idag så nu har han fått en splitt ny loglift 96 S kran och nya stakar. Han vägrar gå och sova så han är nog mer än nöjd med den nu =)

Jag ska iaf kika på tv nu och sen ska jag nog va lite onyttig och äta lite hallonpaj. Usch borde verkligen inte men jag är så sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test