Äntligen fredag.

Godmorgon.

Fredag idag och vi gick upp för ca 1½ timme.
I natt har vi sovit lite klent. Mariwn kom in och la sej vid halv 1, han vägrade somna om så han låg och bökade en bra stund innan han tillslut somnade. Lyckades somna jag med efter ett tag och efter 10 minuter vaknade Malissa och skulle ha mat. Oftast vaknar hon en gång och vill ha mat bara så de är faktist jätte skönt. Dock gnyr hon och vill ha nappen flera gånger ibland så jag lyckas nästan aldrig komma in i den där djupsömnen så jag känner mej utvilad. Men de är väl så, blir förhoppningsvis bättre med tiden.

Malissa äter iaf mat nu om dagarna, har nog glömt att skriva de. Hon äter både hemmalagad och färdig mat men hon är mest förtjust i den hemmalagade. Jag tycker inte att de spelar någon större roll om man gör egen eller färdig.
När Marwin va liten vägrade han burkmat, han kväljdes och ibland spydde han upp de på en gång så för hans del blev de bara hemmalagad mat. Kanske att de hände nån enstaka gång att han åt burkmat om vi va nånstans och inte hade mat med oss men han va absolut inte förtjust i de. Malissa äter ju båda så de är skönt.


Idag ska jag nog plocka lite här hemma och passa på att tvätta, de börjar bli mycke tvätt igen.
Att man aldrig lär sej att man kan tvätta lite då och då så slipper de bli så mycke på en gång.

Nej jag lär väl sätta fart om de ska bli nå gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test