rubrik..

Nu va de länge sen som vanligt. Har ingen lust alls att sitta vid datorn.
Dagarna rullar på om vi mår iaf bra, dock tycker jag att de är på tok för varmt att de har varit som idag 32 grader i skuggan. Okey om de är varmt när man är utomlands men inte så varmt här hemma tack. Jag är mer än glad att de åskar och regnar lite nu så de blir lite svalare. Vi har varit ute såklart och barnen har badat i polen massor.
Jag har funderat och planerat semester men är inte klar än så vi får se va de blir.
Annars händer de inte så mycke här, barnen leker och busar hela dagarna, växer så de knakar mina underbara barn.

Ne nu ska jag kika på tv, supersize vs superskinny.

 

Mina älskade hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test