Onsdag.

Onsdag idag. Började dagen med att gå upp vid 9 tiden, vid halv 10 kom marwin upptraskandes och malissa sov till strax efter 10. Sen knatade vi ut en stund, kikade på en massa får som går en bit bort, marwin är så förtjust i djur och tycker de är så kul. Sen gjorde vi rent barnens lilla pol och alla leksaker. De behövdes kan jag säga!
Efter de grillade vi lite, busade och sen passade vi på att åka och köpa en glass så de vart lite mys. Den enda glassen marwin vill ha är PIGGILIN! hehe gofisen. Nu på kvällen har jag målat marwins säng så nu har den blivit vit och fin, ska dock på ett lager till sen är den färdig. Älskar å pyssla! Sydde en ny gardinkappa för några dagar sen också, kan lägga ut bild sen. Vart iaf supernöjd med den.
Så nu ska jag kika på tradera lite medans jag småkollar lite på "livet på BB".
Även om förlossningen gör ont så är de inget man vill missa, jag älskar dne känslan trotts smärtan. Så förhoppningsvis blir de kanske en till liten knodd om nått/några år =) Drömma får man ju alltid göra ;)

Ne nu ska jag kika lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test