Måndag.

Måndag igen, gud va veckorna går fort! Bara 4 dagar kvar tills min lilla tjej blir 8 månader också, vart tog den tiden vägen?
Iaf så regnar de och har gjort de några dagar så de har inte blivit så mycke gjort, mest lekt inne. Malissa går flera steg själv med gåvagnen nu men de är fortfarande vingligt. Så himla sött =).
Idag har vi också lekt lite sen har jag passat på att städa för de behövdes verkligen! Väntar på mina kort som jag har framkallat också men dom har nog inte kommit idag eller också så har inte posten varit här än för de har inte kommit nånting idag. Hoppas på att de bara är posten som är sen så jag får dom idag. 

Ne nu lär jag ta Malissa, hon har nyss vaknat och står i sängen och hoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test