Inrednings bok.


Inred lantligt inne & ute.



Dagens gjorda saker:

*Hämtat, lämnat på dagis
*lagat lunch
*Busat med barnen
*Plockat ihop alla leksaker
*Damsugit
*Vikt tvätt
*Tvättat och hängt tvätt
*Kollat på julkalendern med barnen
*Busat lite mer
*Lagat middag
*Hälsat på mamma/mormor
*Fixat kvällsmat
*Lagt barnen

Nu har jag kollat på robinson och jag ska nu lägga mej och läsa lite i boken "inred lantligt inne & ute" skriven av Anna Örnberg och de är en bok med Chabby chic-gör det själv-en idébok.
Jag som älskar vitt och lantligt, chabby chic och all sån inredning hoppas på att få lite tipps i den här boken.


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

Hej, åh tack vad glad du gör mig! :)

2010-12-10 @ 10:16:59
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test