Söndag.

Slog just ner rumpan en liten stund, håller på att storstäda så jag ska väl fortsätta med de snart.
Förkylningen verkar inte vilja ge med sej riktigt än heller, så drygt.
Och inte kommer Marwin hem idag heller som han skulle ha gjort. Han skulle tydligen sova vid hans farfar och hans fru i natt så han kommer väl i morgon ist. Saknar min lilla kille så otroligt mycke när han är borta!
Men jag har ju Malissa som håller i gång när han är borta så de blir inte helt tomt iaf. Jag är nog lite av en "hönsmamma", oroar mej ständigt och har helst barnen vid mej så jag ser vad som händer och sker, haha.
Skulle nog behöva lite tid för mej själv ibland men de blir de inte mycke än.

Men tids nog kommer nog de också.

Nej nu lär jag fortsätta städa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test