Firat morfar och sista april.

Idag har vi varit och firat min morfar, barnens gammelmorfar som fyllde 65 år idag. Alltid lika kul när alla träffas, gammelmormor och gammelmorfar, morfar, mamma med respektive, mina småsyskon, mina två morbröder med respektive och barn. Så kul när alla är samlade.
Marwin va överlycklig när han fick sitta i traktorn han så då va hans dag räddad, hehe.

Sen åkte vi en sväng till saxdalen och kikade och då följde mamma, mina småsyskon och gammelmormor med dit. Hade dock ingen vagn med mej åt lillskruttan så jag fick bära henne men de gick bra de med. Blev inte nån lång stund iaf.
Även där va de massor av traktorer så Marwin hade fullt upp att titta på dom och när dom ställde upp snögubben på brasan vart han lite fundersam.

När vi åkte hem så såg vi även brasan här i hagge, såg verkligen så mysigt ut för dom hade tänt dom stora facklorna vid parkeringen och sen va de machaller runt omkring, jätte fint.

Nu sover båda barnen sött och jag ska kika lite på tv, tänkte bara uppdatera en snabbis och lägga in lite bilder.

Marwin kör traktor =)


Marwin och mommo i saxdalen vid brasan.


Slänger självklart in en bild på älsklings tjejen också, mammas lilla skrutta.
Så stora och fina ögon hon har, helt klarblåa när man ser dom nära.


Älskar verkligen mina barn nå oerhört mycke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test