Underbara barn

Nu sover båda barnen. Lugnt och skönt en stund. Kan faktist vara skönt att vila huvudet några minuter då och då även om de är underbart när barnen är vakna.

Igår när jag skulle sova låg jag och tänkte, samma tanke slog mej idag när vi åkte in till stan på förmiddagen.
Även om livet inte alltid är på topp, även om jag inte alltid är pigg och glad varje dag så är de en sak jag är varje dag oavsett hur allt annat ser ut. Jag är lycklig över att vara mamma, att få se mina barn växa upp och göra både framsteg och misstag. Jag är så lycklig över att jag är tvåbarnsmamma, mamma till mina underbara barn.
På nätterna när Marwin vaknar och kommer intassande med snutten och nallen och vill ligga bredvid mej och sova blir jag otroligt glad. Vist är de bra om han sover i hans egen säng men de är ju så mysigt dom där nätterna när han kommer och vill sova bredvid mej. Han ska ligga så tätt så man knappt kan röra sej men de är ändå den där speciella känslan av att han känner sej trygg när han ligger där. Lika när Malissa somnar i min famn, de är också så mysigt. När vi hittar på saker tillsammans eller bara är hemma och busar ger mej energi oavsett.

Jag är bara så glad och tacksam över att jag har mina två små friska barn, att dom är dom dom är.
Jag älskar mina barn mer än nått annat i livet, för mej finns inge finare än mina barn.
De är helt UNDERBART att vara tvåbarnsmamma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test