Underbara väder!

Måndag igen och idag är vädret på topp, solen skiner och de är inte ett moln så långt mitt öga kan nå.
De är väl så typiskt att de ska vara toppen väder på vardagarna men inte på helgerna, visserligen är vi ju lediga på vardagarna också men de vore ju kul om man kunde hitta på nått i de fina vädret när andra är lediga också.
Men men, de fina vädret lär väl komma på helgerna nån gång tycker jag =).
Förövrigt så springer lillgrabben i pyjamas än och jag har mjukisdressen på mej än. Har inte ens orkat gå in i duschen än men ska göra de snart. Vi blir nog dock hemma idag men ut ska vi gå. Hoppas de blir lite varmare ute också för nu är de bara 6-7 grader.
Känner mej faktist lite slö idag men förhoppningsvis piggnar jag till lite snart =)

Nu vill lilltjejen ha min uppmärksamhet så de ska hon få.


Bild från förra veckan när vi va i lekparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test