Torsdag

Påsken har varit relativt bra här hemma. Va till mamma med familj och åt middag i lördags, i söndags va vi och hälsade på morfar i falun. Han fick komma hem nu i tisdags så förhoppningsvis är de på bättringsväg.
Annars har vi inte gjort så mycke, mest varit hemma tror ja. Har så dåligt minne så har vi gjort nå annat så är de avglömt iaf, hehe.
De är skönt att påsken är över nu iaf, blev endel onyttigt äta fast jag inte skulle de!! Va så nöjd veckan före påsk, allt flöt på bra och de gick verkligen bra. Gick ner 4,7 kg på 4 dagar men så kom påsken och då gick jag upp närmare 2 kg igen, grrrr! Men nu är de på väg åt rätt håll igen och nu ska jag ligga i.
Har satt upp ett mål till sista augusti och de ska jag nå! De går inte att bara tokbanta och gå ner i vikt fort på en gång för då går jag upp de igen och mer därtill. Jag behöver en jämt viktnedgång på lång sikt och med ett mål längre fram kan jag nå de, de är jag säker på!

Så nu ska jag klä på lillskruttan, stoppa hörlurarna i öronen och gå en rask promenad. Tror jag ska gå motsatt håll mot vad jag brukar göra, blir mer uppför på slutet då.

Så nu lär jag gå om jag ska hinna innan gullet ska hämtas på dagis kl 14.

Jag har länge undrat vart Malissa har fått sitt hårfäste ifrån och då hittade jag den här bilden vid mamma.
De är jag när jag är ca 1,5 år tror ja så nu har jag fått svar på mina funderingar.
De är mej hon har ärvt de av.
(ser för den delen ut som en pojk, haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test