Torsdag.

Igår va jag till borlänge och skulle kika efter skor, jacka och byxor. Hm, gick i alla butiker på kupolen men hittade ingenting av de jag skulle ha så jag gav upp. Åkte till falun  ist och de va visserligen lika dåligt där också men fick med mej ett par skor hem iaf. Hämtade Marwin på dagis och sen tog jag en runda på stan i hopp om att hitta iaf en jacka men tji fick jag för de. Fanns ingen alls!! Skitdåligt!
Så jag får gott och väl ha min gamla sletna vinterjacka ett tag till. Den är visserligen inte jätte varm så de går väl men de är ju så tråkigt när man verkligen behöver nått å inte hittar de man vill ha.

I morse lämnade jag Marwin på dagis som vanligt iaf, åkte hem och lilltjejen sov så hon sover än.
Jag har passat på att lägga in bilder som jag hade på en skiva på ett usb minne ist. Och jag måste då säga att gud va mycke minnen som kommer upp när de är en massa gammla bilder. Blir riktigt rörd av vissa.

Ska fortsätta lägga in bilderna som är på datorn i mappar nu och sen in på usb minnet så jag lär fortsätta med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test