Tisdag.

Idag började vi dagen med lite mys och sen frukost. Efter de begav vi oss mot dagis och lämnade Marwin.
Vidare hem till mamma och där gick vi en promenad runt björkås på 25 min.
Åkte in till stan efter de och parkerade bilen vid ludvika gård (konsum) och sen gick vi mot stan, tog vägen via högberget hem så promenaden blev iaf 1 timme och 15 minuter.
Hämtade Marwin på dagis och sen åkte vi hem. Åt lite mat som idag bestod av kyckling, grönsaker och pommes.
Inge pommes för min del men igentligen skulle jag lika gärna kunna äta de för vägen står still!!!! Suck.
Tog iaf en promenad på 30 minuter efter maten och resten av kvällen har vi myst bara.

Så många prmenader idag men de är ju så skönt att va ute och gå i de fina vädret så de är lika bra att passa på, och sen är de ju bara ett pluss att man får röra på sej lite =)

Nu på kvälskvisten har jag tvättat klädseln till nya vagnen, ja Malissa har fått en ny vagn nu för hon vill inte nå gärna ligga helt ner för då ser hon ingenting. Är nöjd med vagnen iaf och den går så himla lätt. Blev en Emmaljunga, inte ny men ny för oss iaf =)


I morgon blir de också dagis för Marwin och när vi har lämnat han ska jag och Malissa ta en promenad om vädret tillåter.


Sitter och kikar lite nu angående sista helgen i maj. Funderar på att åka till sthlm då, gå på astrid lindgrens värld, bo på hotell och shoppa lite. Vore så skönt att bara komma bort över helgen och göra nått med barnen. Vist Malissa är väl lite liten för att förstå men Marwin skulle nog tycka att de va kul.
Lite semester och komma bort ifrån vardagen behöver alla, tål att funderas på iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test