Söndag.

Marwin kom hem från farmor med familj igår eftermiddag. Han hade träffat faffa och salme som hade kommit hem från USA. Han hade också fått en jätte fin skjorta, en liten brandbil och en väska. Tack så mycke!
Så när han kom hem begav vi oss mot borlänge.
Kollade lite på kupolen om jag skulle hitta en ny jacka, skor och byxor men hittade inget som föll mej i smaken. Får åka dit nån dag i veckan när Marwin är på dagis så jag kan gå i lugn och ro och kika när de inte är så mycke folk för igår va alla parkeringar istortsett fulla så de va jätte mycke folk och de är ju förhoppningsvis inte på en förmiddag mitt i veckan =)
Va meningen att vi skulle hälsa på gammelmormor och gammelmorfar men de blev inte så, va tvungna att åka hem med lilltjejen för hon va så trött på att vara ute bland folk, åka vagn och bil så de får blir en annan dag vi åker dit.

Nu på förmiddagen har jag bakat matbröd med linfrön i, jätte gott faktist.
Sen har jag tvättat också, blir ju en hel del när man har en liten tjej som spyr ner sej så man får byta 5-6 ggr om dagen vissa dagar. Blir lite tvätt då.
Marwin har lekt en massa och setat och målat. Än så länge är de mest streck bara men han säger att de är timmersläp, traktor, katt, sol mm så de är väl de då =)
Ska snart laga lite lunch som idag får bestå av kycklingkebabgryta med zuccini, ris och grönsaker.
Och efter lunchen ska vi ta oss en promenad, de är välbehövligt!

Nej nu lär jag fortsätta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test