Onsdag

Dagen idag blev ganska lik dagen igår. Åt frukost och gjorde oss i ordning och sen åkte vi till dagis, lämnade Marwin där och sen parkerade vi vid konsum. Gick ner på stan och där passade jag på att uträtta lite ärenden och kika lite i butikerna som finns där. Har hittat ett par fina skor åt Marwin men de får vänta till barnbidrag alternativt lön. Dom är inte dom jag vill att han ska ha för dom finns inte i hans storlek än så dom får vänta till sommaren så får dom här jag har hittat nu duga, dom va superfina dom med.
Sen har jag kikat på lite kläder som ska inhandlas åt barnen, lite lättare att kolla när man inte har en tvååring som springer åt alla håll =)
Sen gick vi via högberget tillbaka, hade solen på mej hela vägen så ni kan tro att de blev en aning varmt!
Gick iaf förbi farmor och farfar på vägen med de va bara farfar hemma så vi får gå dit nån dag när farmor är hemma också. Sen hämtade vi Marwin på dagis och åkte hem, lagade lite mat som blev falukorv, mackaroner och grönsaker sen gick vi en promenad till.
Marwin gick HELA första halvan som är ca 2 km. Han hade gått längre om de inte va för att vi går stora vägen tillbaka och där vill jag gärna ha honom i vagnen så han inte blir påkörd. Folk kör som idioter titt som tätt så de är lika bra. Han va iaf jätte duktig som gick så långt =)

Nu håller jag på att tvätta och barnen ligger i sängen och ska sova, Malissa har nog somnat för de är tyst inne vid henne men Marwin ligger och tjålar =)

Jag ska hänga tvätten och sen tvätta en till maskin i kväll hade jag tänkt och sen ska jag kolla på Andra Avenyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test